hur svårt ska det va?

Nu är jag dödstrött, har suttit typ en timme och försökt komma fram till hur man fixar sin blogg så den ser fin ut! meeeeeeen... har ännu inte kommit på det, varför kan det inte va så lätt som det va typ på lunar när man skulle göra om sitt krypin? drygt. någon som kan som vill hjälpa? *blink* och det är ju inte sånt man vill lägga pengar på heller direkt. miiii..

min trötthel tar död på mig, imorgon är den sista morgonen jag måste gå upp tidigt denna veckan! Skönt. känner mig helt slut och behöver sova jättemycket, därför ska jag redan nu dra mig tillbaka och krypa ner i min säng, tröts att klockan inte ens är 20:00 skönt ska det bli!

vi hörs imorgon mina vänner!

R. Eriksson

Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

http://www.designadinblogg.se

Denna sidan kanske kan hjälpa dig :)



Kram

2008-08-28 @ 22:30:08
URL: http://blommis86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0