BILLIG BENSIN!

var bara tvungen att berätta att jag har tankat för endast 9:74 kronor /liter idag! helt otroligt!

Becka gillar billig bensin! fick en halv tank för endast 233 kronor! WOHO!

idag har jag fått min första present vilket jag också är mycket glad över, jag har fått en riktig EN pyntad med 10:or och en hundralapp! denna trevliga present fick jag av magnus mormor och morfar :D söta! istället för min lilla plastEN som är min julgran har jag alltså en riktig! det gillar vi,

och imorgon är min sista dag på jobbet, efter det har jag jullov! också väldigt nice, börjar inte jobba fråns den 29: e december :D alltså 11 dagar ledigt! WOHO!

sist men inte minst, min syster med familj KOMMER! :D var lite osäkert för en stund i och med att bilen klyddade, men det löste sig så dom kommer ner imorgonkväll! :D

men det bästa av allt är ändå att min man är hemma! HELA JULEN ända tills typ 7 januari! :D

nu ska vi nanna, imorgon ska vi klippa oss. natt natt!

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: sunnydaze

Så roligt att läsa att du är glad!!!! :)

Snart fyller du år!!

2008-12-18 @ 08:34:39
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0