brand, julmust och pepparkakor

när jag kom från jobbet, kom in på vägen jag skulle in på för att komma till min parkering ser jag att det brinner i den stora gröna längan... hoppsan tänkte jag, det var stora lågor, och tegelväggarna rasade, och som vanlig samlades halva sjöbos invånare för att skåda, och då även jag och magnus :P haha vi ska inte vara sämre vi, nyfiken är man ju. man har ju trots allt varit sjöbobo i 15 år... kan ju inte säga att det ligger i blodet men det har dock smittat av lite.


   

http://www.ystadsallehanda.se/article/20081202/SJOBO/421512572/1365/&/Valdsam-brand-harjade-i-centrala-Sjobo

oj, 15 år, insåg inte fråns nu att jag verkligen har bott här så länge, har inte tänkt på det så mycket... men nu känns det som det snart är dax att flytta. på fredag åker jag och min man upp till borås, min nästa bo-stad, jag ska vara där ända till tisdag eftersom jag är ledig i helgen och måndag, tisdag :D nice. det ska bli roligt att se hur min man lever, hur hans vardag är,

Nu sitter jag och smuttar på min julmust och knaprar på lite pepparkakor, ska snart dra mig till sängen och försöka somna tidigt idag, igår var det trögt kan jag berätta, men trots det vaknade jag av väckarklockan och tittade på julkalendern medans jag låg och drog mig, efter julkalendern fick jag pallra mig upp och köra till jobbet.

nu ska jag ge mig!
R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha det är tur att man har sin privata nyhetsankare. Jag kan nog räkna mig till att bo på landet nu, jag är sällan medveten om vad som händer i city så vida du inte informerar :) haha.

Vad mysigt att du ska till Borås! Var julkalendern bra? Puss

2008-12-03 @ 11:38:34
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Carina

Tja, Rebecka! Kul att läsa dina updates! Hoppas du/ni får mysiga dagar tillsammans i Borås! Tror att det är en ganska trevlig stad!

Själv var jag med om en hektisk dag i Stockholm igår, sanningen att säga är jag trött än. Det blir så vansinnigt intensivt att flyga upp sådär över dagen...men, kul ändå! Ha de bra, tösen! Vi hörs! Kramis =)

2008-12-03 @ 19:59:26
URL: http://carinagronlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0