GOD JUL!

Ho Ho Ho... julen är räddad, för dom hittade faktiskt tomten och befriade honom från galus galus. vilken tur!

nu är det jul igen, detta året firar  vi jul hos mormor, såå mysigt, den största delen av familjen kommer vara med, inte 100 om mattias och veronika kommer, men det visar sig, hade varit roligt.

igår firade vi jul på gården med eikssonsidan. mycket trevlig det med. mat och tomte med klappar, själv fick jag presentkort på andersfärghandel 500:- inte illa, en handuk och massa choklad :) och magnus fick den BAG han önskat sig, och träningskläder så han är fin när han ska börja träna nästa år :)

känner mig aningen stressad nu, ska åka om en timme, och inom denna timme ska jag göra mig iordning, packa in mormors och farmors julklapp, och se till så att magnus gör sig iordning! haha :)

måste kila!
jag önskar er alla en riktigt god jul!

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: ERIKA

Hej o GOD JUL!! Nu kanske vi kan få tid att ses snart när allt har lugnat ner sig lite, saknar dig sååå!!!

Kram på dig!

2008-12-25 @ 15:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0