Godmorgon!

nu sitter jag här, uppe med tuppen, vaknade vid 6, kanske  inte så konstigt eftersom jag somnade vid 9 igårkväll, när jag insåg att klockan bara var 6 tog jag mig friheten att snooza till klockan 7 :) då satte jag på tv:n och tittade på julkalendern myspys.

snart ska jag bege mig till jobbet, har en heldag framför mig, 9-(22) vet ju aldrig när man slutar, oftast blir det senare...
men det ska la gå bra,

min lover kommer inte hem i helgen, eftersom hans sista dag i skolan är på tisdag så känns det rätt onödigt att fara fram och tillbaka, sen är han ju hemma hela jul och nyår och lite till, :D WOHO! love it!

nu måste jag ta på mig !

see yah!

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej då hade jag gjort det =)

2008-12-12 @ 21:31:40
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0