klänningen är här!

japp klänningen kom igår, inte så nöjd som jag önskar att jag var.
har lämnat den till en sömmerska som ska sy in den, och jag ska idag köpa en underkjol.
Och magnus kläder är också beställda... det blir nog jättebra trots allt.
Det är det rätta, och det vet jag! jag känner det, Jag älskar Magnus, trots att jag börjat få bröllopsångest. men det är väl rätt vanligt, eller?


jag vet inte vad jag ska skriva, känns som jag har mycket, men kommer inte på det.

ingen bra skrivdag helt enkelt.

vi tar det en annan dag.

Love
Rebecka Jönsson

Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

glad att du skriver alls så man har något att läsa du va inte så bra på de innan ;)

2008-06-26 @ 19:16:31
URL: http://blommis86.blogg.se/
Postat av: sara

yahah ångest ojj ojj--!! det e det nog med det mesta när det gälelr visa saker.. allt blir bar ska du se..

2008-08-05 @ 14:05:43
URL: http://sara6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0