Nu måste det ju allt uppdateras! ;)

Ja nu händer det grejer :P

Bröllop är ju på G, mycket att planeras, mycket att tänka på, men det e jävligt skoj! :)

vi beslöt oss för att gifta oss, jag och Magnus,

klänningen är beställd- röd och helt underbart fin. längtar till jag får hem den! :)
ringarna är också beställda- guld ringar, Magnus ring är slät, i min är det lite mönser och en pärla. så fin!
lokal, mat och vigselförättare är också bokat, vilket var det första vi fixade såklart!
inbjudningarna är ute sen ett tag tillbaka, har fått svar från de flesta, vi blir många. fler än vi tänkt från början, men så blir det alltid när man sitter och skriver ner folk, och så kommer man på fler och fler som man känner att man ska bjuda :) men det ska bli väldigt kul, det lär ju kosta, men det fixar vi! ;) woho! jag längtar så fruktansvärt mycket tills bröllopsdagen kommer. guuuuud vad kul!

jag får gifta mig med Magnus som jag älskar av hela mitt hjärta, fira med släkter och vänner, med god mat och fest! helt underbart! :)

livet är bara för underbart nu, jag älskar det. Bättre än nånsin! <3
Magnus öppnade mitt liv. <3

Och mina brudtärnor: Emma och Emelie, mina bästa vänner, vad skulle jag gjort utan er!? jag älskar er så oerhört mycket, er plats kan ingen ta. Ni är så betydelsefulla, jag älskar er, glöm aldrig det! LOVA! <3

allt för idag, lovar att uppdatera när det kommer nya planer för bröllopet :) hihi

Always and forever
Rebecka


Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag älskar dig!!!

2008-06-22 @ 20:09:46
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Åsa Nilsson

Grattis tjejen :) Du e lite kass på att uppdatera men har du så mycket planerat framöver så förstår jag lite faktiskt.... Höras på msn snart hoppas jag!

kram på dig och lycka till!

2008-06-22 @ 21:14:06
URL: http://blommis86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0