Falukorvens dag!

resan bokas idag! wohioo, Barcelona - här kommer jag! :D
yes. den 18 april flyger vi iväg, halv 9 från köpenhamn och åker hem på måndag halv 7 på morgonen ungefär! Det kommer bli en  härlig helg i barcelona, fan va gött. jag längtar sååå..

Jobbade igår på tal om något annat, trevligt, jobbade med andré och det är alltid lika trevligt :)
Det var rätt lungt, inte så mycket folk. men till helgen ser det ut att bli mer... men det e bara kul att ha nått att göra när man jobbar :)

Var i Lund och övningskörde idag... det gick vändligt bra faktiskt... var lite orolig att det skulle va snö och halt men det visade sig att där inte va någonting, vilket va skönt. snart uppkörning, denna gången ska jag klara det, det vet jag... annars...

nu väntar jag bara på Emma, sen ska vi iväg och sola! inne! hahah

jaja detta inlägget var väl rätt tråkigt, men men..
ska försöka bättre!

ha det!
Rebecka Jönsson


Kommentarer
Postat av: Åsa

DUu.. lite seg på att uppdatera :)

2008-04-10 @ 10:04:52
URL: http://blommis86.blogg.se
Postat av: Åsa

Duu nu får du se te o uppdatera :)

2008-04-22 @ 19:06:04
URL: http://blommis86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0