Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till min nya blogg.
jag gjorde en ny blogg för jag ville börja om liksom, eller så e det för att inte inte minns vad mina andra blogger heter :P hahah lite bådeoch.

Jag tänkte jag skulle berätta lite om mig själv.
Jag heter då Rebecka Jönsson, jag bor i sjöbo tillsammans men min pojkvän Magnus, vi har bott tillsammans i snart 1 år, och vi trivs väldigt bra med varandra och vår lägenhet, med oss bor även katten Lurventuss och marsvinet Wiskas. Som tur är ser inte lurventuss wiskas som kattmat utan dom är vänner, haha tro det eller ej.

Jag jobbar som kallskänka på Ystad Saltsjöbad vilket jag gillar rikitigt mycket, tyvärr ska jag bara vara där tills efter sommaren, för då ska jag och älsklingen packa våra saker ännu en gång och förflytta oss till Borås, det e faktiskt något jag ser fram emot, men det kommer vara tufft att lämna alla sina älskade vänner här nere. Men det är ju trots allt inte så jättelångt, det tar väl tre timmar med bil tror jag, så det löser sig. Och kanske vi återvänder, kanske inte till sjöbo, det är inget jag känner för nu iallafall men iallafall skåne, så man är lite närmre släkt och vänner.

Jag är en sällskapssjuk person, jag trivs verkligen inte ensam, jag blir lätt uttråkad, det måste hända något nästan hela tiden :D då mår jag som bäst, men jag gillar även att slappa framför tv:n med en bra film och bara mysa.

japp det va lite om mig.
Då börjar vi blogga! :)

allt från mig!
Rebecka Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0