härliga väder!

God kväll!
här sitter jag nu, efter en dag på ystads djurpark men älsklingen, Andreas, Camme och Maja. det har varit en härlig dag, fint väder, många roliga djur och massa bus, :)

Jag och Magnus har städat undan lite, hans föräldrar och Tina kommer hit när som helst, vi ska bjuda på lite plockmat, snittar. och god efterrätt :) hihi Mums, inte bra för mina points dock, men jag har inte fått i mig så mycket idag så jag tror det funkar att ta en liten bit! :D

Den kommande veckan blir icke nådig, jobbar varje dag i 8 dagar, sen en dag ledig sen på det med fyra dagar. AJA vill man ha pengar får man ju jobba för det! :) längtar tills jag får mina pengar! haha

följa med magnus eller stanna kvar? miiiiii!

allt /Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0