pannkaksfrukost med sara!

efter natten i sängen delad med min man och Sara tog vi och gjorde pannkakor till frukost! mums, magnus blev då också glad över den fantastiska frukosten, det är ju inte varje dag man lyxar till frukosten på det lilla viset. borde dock göra det oftare, supergott. efter detta körde min älskling och jobbade, och jag och Sara gjorde oss iordning för en promenad, det blev en rätt lång promenad faktiskt. upp till åsum och sen tillbaka in i byn, sen gick vi hem till kempe för att kolla på hans nya lägenhet, mycket fin,,, eftersom vi nu varit så duktiga med promenaden unnade vi oss choklad :D hihi gott var det... mmm marabou.

Nu har sara åkt hem och jag sitter och väntar på att min man ska komma hem, under tiden tvättar jag som var mycket hehövligt, och ska nog ta och va riktigt duktig och diska med :)

allt från nu! tack sara för en mysig natt och en trevlig förmiddag! hihihi love!

R Eriksson


Kommentarer
Postat av: sara

taaackk själv gummmssann var jätta skoj.. vi får sova ts snart igen.. kanske utan magnus ? haah ::P

2008-11-01 @ 16:51:25
URL: http://sara6.blogg.se/
Postat av: Moni

klänningarna finns o hitta på nelly tror jag... hihi säg till om du inte hittar dem så ska jag kolla om de var fel elelr inte hihi kramizz

2008-11-03 @ 22:24:22
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0