Helg?

Då var det dax för min jobbehelg igen! känner mig inte allts i form för att jobba nu, inte för att jag är sjuk sjuk, men inne i mig känner jag inte för att göra något som har med jobb att göra. jag vill vara ledig! haha vem vill inte det ?

Jag hatar att bo själv, det är nog det som gör mig mest deppig, längtar tills jag ska flytta upp till min man. Jag saknar honom så varje dag som går.

igår träffade jag min storebror och hans fru, dom ska ha barn! är det inte helt underbart! en lite bebis, jag ska bli faster! hihi så roligt! Jag vill också ha barn, hihi åhh jag längtar! hihi

min älskling kommer hem idag! Underbart!

ha en fantastisk helg! och glöm inte tänka på mig som jobbar! haha

R Eriksson



 


Kommentarer
Postat av: Anita Sjölander

Hej syrran! Du får väl sätta Maguns i jobb i helgen så jag kan bli moster :) Ha det bra kram

2008-10-17 @ 15:06:05
Postat av: sara

ahah rebecka du får vänta tre år ;) men dett lilla knytet ;) och bo i skåne såå kan vi ju kasnke slå i hop oss shaha :P

2008-10-18 @ 18:07:33
URL: http://sara6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0