Jag lever!

Ja tro det eller ej, men jag lever faktiskt! hahha ännu en helg över. idag har jag jobbat i 16 timmar, började 09:00 och slutade 01:09 av dessa 16 timmar har jag endast suttit ner i max 20 minuter, men jag åt allafall frukost klockan 2 :) en kvart! var var min timmes lunch? det kan man fråga sig.

nu är jag hemma iallafall, trött som jag är sitter jag ändå här och bloggar, normala människor hade nog placerat sig i sängen direkt. haha.

nu ska jag iallafall göra det! vi hörs imorgon igen!

nawwwe.. min man åkte tillbaka till borås idag, men innnan han åkte bakade han en äppelpaj till mig! så söt, en överraskning! jag har nog världens bästa man! hihi Jag ÄLSKAR dig Magnus! <3

R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan pelle få gå kurs hos Magnus? :P

2008-10-20 @ 07:02:58
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se
Postat av: Emma

vilka sötnosar!

2008-10-20 @ 13:46:40
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Anita Sjölander

Va gulligt av honom men en sak är säkert det är mer än jag som blir bortskämd ibland :) Kram Anita

2008-10-20 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0