...

nu är jag tillbaka efter en lång helg. 40 timmar på jobbet, underbart! haha man måste se det positivt, nu är jag ledig två helger i rad! det är vad jag kallar underbart.
                                                                          nu är iallafall min helg över...

Äntligen
har lycka börjat äta i skål själv, så man slipper mata henne med nappflaska,

                                                       
                                            äta                                                färdig                                         tvätta



                                                                                  

                                                                                                     R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är hon sötast i världen?

2008-09-09 @ 08:34:37
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se
Postat av: Anita Sjölander

Va söt hon är Lycka är ett passande namn på henne!

2008-09-09 @ 09:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0