Möte- Emelie

yihaaa! mina möbler är klara! nu återstår bara att ställa alla saker på plats, det får bli ett onsdagsprojekt, är ju helt ledig imorgon! såå grymt skönt. ser fram emt att inte göra ett piss. Det va längesedan jag inte hade nått att göra på en hel dag, så jag ska njuta av varje sekund och bara ta dagen som den kommer och göra det som faller mig in,

nu ska jag snart åka till Ystad, trots att det är min lediga dag måste jag tyvärr åka till jobbet för köksmöte. efter det hämtar jag upp emelie på jobbet och åker hem till henne och pelle för middag! det ska bli mumsigt, undrar just vad det blir för gott!? :D det visar sig!

nu ska jag platta håret och mata kisen,

R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0