20/4

nu är jag hemma efter helgens bravader, varit i Borås och provjobbat på djurparken , och jobbet blev mitt!
Jag tyckte det kändes sjukt bra, bara positivt, bättre lön, bättre, tider och lättare jobb dessutom! haha
Jag ser verkligen fram emot sommmaren där, önskar att jag fick börja nu med en sammma. men jag får vänta en månad, så jag får la ta och bli kvar på mitt nuvarande jobb emot min vilja, men så är det väl. måste ju ha pengar!

Jag har jobbat hela dagen i skåneland, blev en långdag, egentligen skulle jag slutat klockan tre, men min käre Erwin blev sjuk så jag fick hoppa in, och klart jag gör det för honom! :D

Nu ska jag ta och krypa ner, tänkte ta sovmorgon imrgon och vakna när jag vaknar, utan några väckarklockor.

och nu är det endast en vecka kvar till flytten! :) längtar sååå!
jag skulle behöva en bättre cykel, någon som har nån jag kan köpa kanske!? växlar är ett stort + :D och bromsar ett måste.

Godnatt mina kära vänner

♥ R Eriksson


 


Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

Va kul att du fick jobbet :D Lycka te

2009-04-21 @ 08:35:45
URL: http://blommis86.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha ja, bromsar kan ju vara bra att ha! ;) sötunge! Grattis till jobbet igen älskling!

2009-04-21 @ 13:32:29
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0