Lördag 11/4

God morgon! 
Jag vet, klockan är bara 7 men jag vaknade och kunde inte somna om just nu, gick upp för att inte väcka magnus,
Ikväll blir det valla med Sara ! ska bli skoj, perikles :D hihi dom gillar vi.

vi ska nu på dagen åka till magnus mormor och morfar, eftersom det är konstrunda ska han ha utställning och magnus kusin ska även ställa ut sina tavlor där, så vi ska dit och kika lite. vi ärger redan en tavla som är skapad av henne, och den är fin så det är nog dem andra med,

nu lyssnar jag på "fredagsblod" med perikles förståss, man får ju värma upp! haha

ikväll är vi sugna på strawberry daiquiri så det ska vi göra! :D mums, mina och saras strawberry daiquiri är supergoda!



R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0