...

tiden går.. tiden går...
Tiden bara rusar iväg,

det har hänt lite den senaste veckan, som jag nog inte berättat om.
vi har fått en inneboende =) Martina bor nu hos oss, vilket är mycket trevligt.
Min lillebror kom upp igår , och vi tillbringade en heldag på liseberg med massamkaruseller och spel, för första gången i mitt liv vann jag ett sånt där stort kexchoklad, med 36 choklad i! Mums, jag blev överlycklig, haha

Farmor har åkt in på sjukhuset igen, mera vätska i lungorna, du klarar detta farmor  ♥

Jag försöker byta bort min jobbfredag så att vi kan åka ner till skåne redan på torsdag kväll, då dom lovat superfint väder på fredag hade jag velat åka och bada, och då också hinna hälsa på farmor.
och på lördag blir det tjejparty hos Emelie och sedan utgång. som jag har längtat efter mina babes.

Mord i Sjöbo!? vad är det som händer... stackare... att man har hjärta att göra så mot en annan människa, jag förstår inte,

idag står det städning på schemat och ikväll blir det body pump, nu när äntligen träningsverken försvunnit från förra veckan, hoppas på mindre ont efter denna gång! hahah det har varit helt sjukt.

nu ska jag starta med mina sysslor,

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Och vi har saknat dig älskling! <3 Kan väl ha sällskap till Emelie på lördag? Puss

2009-08-04 @ 12:50:07
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0