en snabb helg.

ja gud vad denna helgen har runnit ivåg bara,

magnus har varit hemma men har knappt sett honom känns det som, hämtade i fredags kväll vid halv 12 , när vi kom hem sov vi såklart, när vi vaknade på lördagen åkte han till gården och var borta i stort sätt hela dagen, kom hem vid 5 och då städade vi vinden, och sen sov vi. haha och idag har jag varit och lämnat lite grejer till loppis som vi inte var i behov av.
och nu har jag precis varit och lämnat honom i lund,

ja det var den helgen. suck

nu ska jag fortsätta rota i mina lådor.. måste solla bort massor med saker , har mycket onödigt som jag aldrig kommer använda igen! '

Mot vinden!

R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0