Tisdag

Idag har jag gjort alldeles för lite, dagen blev inte som jag bestämde från början, dagen skulle inte innehålla dator, tv, och inte förmycket telefon, men dock blev det tvärt om, har inte gjort mycket mer än det idag, föutom disken.
jag klarade alltså inte en hel dag utan elektoniken. tack och lov att den finns.

imorgon blir det jobb, dock inte så lång dag på själva jobbet, fram till 2 ungefär, efter det åker jag och Ulrika på Kurs, där ska ska lära oss temperera choklad och lite annat smått och gott vilket ska bli väldigt roligt. har länge velat åka på en sån kurs och nu får jag det! SUPER!

såg precis på "den rätte för Rosin" vad ska man säga? hmm

nu blir det andra avenyn och sen blir det sovdax.

♥ R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0