Torsdag

en sån lång dag.
Gick upp (håll i er) 04:15
Jaaa det är sant, ahha tro det eller ej, mamma och co skulle till teneriffa och jag blev förare till tåget som skulle ta dom till köpenhamn.

När jag sen var tillbaka var klockan ungefär 7,  då kan man ju räkna ut att jag somnade igen, haha så sant.
men endast 2 timmar, sen var jag redo för att gå upp.

jag har tvättat, duktigt

lagat en god middag,

och haft visning av lägenheten, och det verkade som han var intresserad. spännande, snart flyttar jag verkligen.

önskar tiden gick fortare.
Magnus är nu och hämtar mitt sofföverdrag som jag köpt på tradera! :) hoppas det passar på vår soffa nu!

Nu ska jag återgå till "lyxfällan"

♥ R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0