80-talsvalla

aldrig förr har det varit så roligt på tingvalla, temat var 80-tal, och jag och vännerna gick in för detta . vilket var hemskt roligt, dock var det typ bara vi 5 som hade klätt ut oss men det va skoj ändå, folk verkade iallafall tycka det va kul att nån gjorde det, jag fick ett godishalsband för att jag va snyggast! haha woho! det e inte var dag! hihi så glad man blir av nått så litet, bilder kommer imorgon!

jag är riktigt sliten idag, har tillbringat hela dagen i sängen. och snart ska jag sova igen vilket jag längtar tills!

jag har bloggat väldigt dåligt den senaste tiden, detta ska jag försöka ändra på,

återgå till slapp!

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: sunnydaze

Svin kul!!!

2009-01-08 @ 13:48:40
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0