ett steg närmre

ja då var vi ett steg närmre en lägenhet i borås :D har fått en halvt, nu ska vi bara åka och prata med dom på borås bostäder och redovisa vad vi tjänar. :) hoppas vi får denna! Isåfall flyttar jag från SJÖBO till SJÖBO! haha inte så stor förändring! haha bara ny gata! :P

och jag vill bara säga att det tar emot lite att flytta men sammtidigt ska det bli så skönt att få komma och vara med min man varje dag, men jag lovar att jag kommer hem och hälsar på så ofta jag kan! som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det bara 4 timmar bort.

och vem vet, vi kommer knske tillbaka till skåne en vacker dag!

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Erika

IIIIIhhhh jag kommer sakna dig så!!!!!!

2009-01-29 @ 17:53:15
Postat av: sunnydaze

:(

2009-01-30 @ 08:54:14
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se
Postat av: sara

gud vad sorligt det är att läsa. jag förstår att du vill vara med magnus,men alla andar ihhh.. jag får flytta med dig :P haha ha en liten hörna då coh då.. :P

2009-01-30 @ 13:45:24
URL: http://sara6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0