Mitt nyttiga liv varade inte länge

Hela gårdagen gick jag och var nyttig, inte nått godis från på kvällen,det är farligt att ha choklad hemma när man inte få äta det. när jag syndat ringde jag till magnus för att berätta.

rebecka - jag klarade inte det
Magnus - vadå?
R - att inte äta godis, jag äter choklad nu!
M - gick du till konsum och köpte?
R - nä , det e det vi fick i julklapp
M - Jaha men då gör det inget, sånt man får får man ju äta!.

hahha fan va bra! nån som vill ge mig godis? :D

Tänk på det vänner, det man får räknas inte om man äter , det är iallafall vad min man säger


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha vilken suverän konversation. Ja, det är kanske inga kalorier i choklad man får? haha. Börja dieta på måndag, det är lättare i början på veckan haha. Puss

2009-01-09 @ 13:39:49
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: sunnydaze

Det låter ju svinbra! vi får börja ge varandra masa godis!

2009-01-09 @ 21:37:31
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0