sovmorgon

nu är jag uppe och har varit det en stund, har varit nere på banken en snbbis och satt in lite pengar, alltid nice när man kan göra det.  in på sparkontot med dom, vill ju ha lite pengar nu innför flytten, kanske man vill köpa sig nått nytt, en ny soffa kanske? :D JAG VILL DET IALLAFALL!

snart ska jag hoppa in i duschen men först blir det lite frukost, börjar jobba klockan 15:00 idag och ikväll kommer min älskade man hem! längtar så efter en ledog helg med min man, det var inte igår om man säger så, för ja jag är ledig lördag och söndag! tro det eller ej, haha 

i helgen blir det en runda till gården, magnus skulle fixa nått där, och sen blir det hem , storsortering på vinden nu inför flytten så vi slipper dra med massa skit upp till Borås som aldrig kommer användas.

Mot frukosten, magen skriker

R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0