en efterlängtad uppdatering...

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge, inget skrivhumör helt enkelt, men tänkte dock berätta om den gångna veckan lite, den har faktiskt varit mer händelserik än de övriga jag haft.

i måndags jobbade jag, efter det bestämde jag och Emelie att vi skulle ta en sväng till liseberg, då hon var i Göterborg för en hårstylist-utbildning. Tanken var nog från början att vi skulle kolla på lotta, men det blev dessto mer karuseller. Det gillar vi, men allt började med en bit mat.
När vi åkt klart och det började lida mot stängning så drog vi oss till Emelies hotell, där emelie förberett med videomix-godis och cola, la vi oss i sägen och tittade lite på tv, och jag såg halva twilightfilmen, efter det somnade jag. och emelie sov sen långt innan det =)

Efter en bullrig natt mitt i Götet (förstår inte hur man kan bo där, hemska spårvagnar) gjorde vi oss iordning och drog oss ner till frukostsalen och åt en god frukost, precis innan vi gick dit ringde dom från jobbet och behövde hjälp och ville att jag skulle komma, och såklart ställer jag upp, trots att min förmiddag med Emelie gick i spillror, men jag visste att vi skulle ses igen! =)

i torsdags kom min love hem! Äntligen! på kvällen var det dax för sommar-torsdag och melodi club stod på schemat, vi mötte upp Martina och Filip och deras två kompisar, gick och fikade på ett café och sen drog vi till biljardhallen och pojkarna spelade några runder.

på lördagen kom Emelie och Pelle till stan, vi möttes upp på knalleland där dom gick och småshoppade, körde bort till halens outlet som tyvärr hade stängt en timme tidigare. så dit får vi köra en annan gång. efter det drog vi oss hem till vårt, vi bjöd på kycklinggryta med ris och sallad, och till dessert blev det chokladkaka med marshmallow och till det sötad, vispad grädde, MUMS! och vid 18 tiden var det dax för semesterparet att köra hemmåt.

imorgon är det dax att jobba, dock endast bara en dag, så det blir en 7-4 dag imorgon efter det hämtar magnus upp mig på jobbet och vi beger oss mot skåne! woho! jag saknar Skåne, eller kanske inte Skåne men jag saknar alla mina vänner och min familj, det är tungt ,

hoppas detta inlägget glädjer er. =) Det var skönt att få skriva av sig faktiskt. hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång, men jag är lite sorgsen över att andra också har tappat bloggandet en aning, ni måste tänka på att jag måste ha nått att läsa ;) här i min ensamhet. hihi tänk tänk tänk!

"du har bös där"?
och frågan jag har, varför använder göteborgare Ö så mycket?
Pösen - Påsen
tjöta-prata


R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, äntligen en lång uppdatering från min älskling! :) hahah, du "plankade" alltså in på hotellet och frukosten? haha du är för go! love you! <3

2009-07-15 @ 18:36:08
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0