En heldag i GBG

Dagen har jag tillbringat med Martina i Göteborg, vi hade haft en trevlig dag med massa shopping, dock shoppades det inte många prylar, men det har varit en supertrevlig dag ändå!
Skönt att komma ut och göra något så man slipper sitta hemma ensam var dag man är ledig.
Imorgon får vi se vad det blir, vi pratade om att åka till liseberg om det blir fint väder, annars blir det nog en film eller nått.
det visar sig!
Nu ska jag krypa ner i min stora säng, är trött efter dagen, men glad, jag är glad idag.
Synd bara att Martina inte bor här i borås utan i Halmstad då hon tyvärr kommer att försvinna om nån månad, synd synd.... men jag hoppas hon kommer och hälsa på ibland =)


sov gott
R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra att du är glad min vän! Hon kommer säkerligen att hälsa på :) <3

2009-07-22 @ 11:04:37
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Laila

Frukosttips uppe nu :D

2009-07-23 @ 01:01:00
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Martina

Aaaw sötnos då. Klart jag kommer och hälsar på mer än gärna :) Hihi Man vet ju aldrig var jag hamnar..beslutsångest..hehe Pusss

2009-07-27 @ 11:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0