En helg senare...

nu har ännu en helg gått, som vanligt har den susat iväg med stormen.
fredag, hemmakväll och brörjan på mitt "sex and the city-maraton" jag älskar den serien!
jag har nu sett de två första sesongerna. Och det är inte lätt att sluta titta, men jag har nu sett det sista avsnittet för idag.

Min kära har åkt hem till Borås igen, och nu ses vi inte på två veckor eftersom han inte kommer hem nästa helg, vilket jag förstår, dom skulle ha något där uppe med vännerna och jag ska jobba, även om jag tycker det är tråkigt. Men när han kommer hem är det 3 veckor tills vi flyttar vilket känns roligt! hihi det ska bli så spännande. längtar så.

I veckan hoppas jag på att få reda på om jag får jobbet uppe i Borås, vilket jag verkligen hoppas på!

Idag drog jag och Emma till ikea för att samla insperation och drömma oss bort till våra nya lägenheter!
gud vad jag önskar mer tills jag får flytta till och se den nya lägenheten. spännande.

Nu ska jag ta och krypa ner, imorgonbitti blir det jobb och har även tänkt att ta en promenad och sola .

jag önskar alla en trevlig vecka!

♥ R Eriksson




Kommentarer
Postat av: Emma

OH yes, my dear! För vi ska spela wii! :D Så kul! hiih

2009-03-26 @ 12:57:26
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0