Lördag 28/3

gårdagen var min lediga dag, en lyckad ledig dag!
städade och fick iordning på allt skit som låg här, det var på tiden och det blev så fint,
Sara kom vid 5 då lagade vi en god middag, potatisgratäng, skömansbiff och bea :D MUMS säger vi bara.
efter det gick vi en runda till konsum,inhandlade choklad och ostbågar. och vi hyrde även film, dock inte på konsum.
sen gick vi till kämpe, sara skulle hämta en skiva där, hem, tittade på film, och sen blev det massa yatzy,
och efter all cola blev vi fnittriga, fulla på cola! HAHA roligt hade vi iallafall,
och fnittret slutade inte fråns vi somnade.

idag var vi på vårmarknad , unoskläder, köpte vars en tröja, fina, lika dana fast olika färger :p haha

nu ska jag snart ta och köra till jobbet,

sitter nu och snyftar i telefonen till magnus, vad ska jag göra? jag är lost! Miiii!
hoppas det blir som magnus säger, att det löser sig,

R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Emma

Varför är du lost, älskling? Har det hänt något?

2009-03-29 @ 15:38:13
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0