tisdag 17/3

jobb, jobb, jobb, från 8.30- 16.00
körde hem med vårkänslorna i kroppen, vilket underbart väder det varit idag! helt fantastiskt !
och med detta vädret ute kunde jag bara inte åka hem och stänga in mig i lägenheten, nix pix, det blev en timmes promenad med Emma. härligt, även om det var lite kyligt om öronen pga vinden. men ähh! alltid är det nått, man får vara glad för det fina .

nu ligger jag och myser med lycka i sängen, har tittat på "den rätte för rosing" som jag egentligen inte tycker är bra, ganska patetiskt och tramsigt om jag får säga min åsikt,
efter det var det "andra avenyn" det gillar jag dock mycket =)

nu ska jag krypa ner och ringa till min man och säga godnatt och prata en stund, snart kommer han hem. på torsdag! skönt! LÄNGTAR! hihi

sov gott!
R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0