31/5

Nu är jag hemma efter en helg i Skåne-land.
helgen har varit trevlig, åkte neråt i fredags, med Sara och magnus, körde in om ullared, shoppade lite , efter det begav vi oss vidare neråt, var hemma på gården runt 7,
I lördags var jag och familjen och hälsade på farmor som ligger på sjukhuset, det hade blivit lite bättre med henne så det kändes ju lite bättre, hoppas hon kommer på fötter snart igen.

idag har det varit underbart väder, dagen började med chokladdoppad melon och ananas ute i solen. kanske inte det nyttigaste, men det var ju trots allt mors dag ;)

nu är jag hemma i Borås igen, hade nyss duschat, och ska snart gå till sängs för att gå upp tidigt till min första dag på mitt nya jobb! spännande! Det blir nog superbra, innan jag lägger mig ska jag göra sallad till lunchen imorgon! mums

berätta imorgon hur det gått :)

God natt!
R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0