Johan- mitt bord heter Johan

nu är jag här i Borås, jag har inte uppdaterat så mycket den senaste tiden, jag vet. Men det är så att jag inte haft nån ork och har det inte nu heller , men ett litet inlägg tänkte jag trots allt offra mig för.

lördagens fest var mycket lyckad, Emelie och moa fyllde 21 och alla var taggade för hawaii-fest. tänkte lägga in nån bild, men det får bli ett senare inlägg då jag inte har några bilder där ifrån! ;) men heta var vi ska ni veta!

Har idag försökt packa upp en hel del grejer, började med köksgrejer. och vi har varit och inhandlat ett matbord med 4 stolar , det blev mycket fint!


fint, inte sant?

får väl ta och försöka packa upp lite, och diska lite så vi får lite ordning! miiii!
magnus är på skolan på nån kurs så jag är helt ensam! men det fixar jag!  hihi

ses imorgon skåne!

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

men gud så tjusigt! Jag vill också ha! Men blir svårt att klämma in ett matbord i mitt lilla rum. hahah

2009-05-05 @ 23:11:09
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0