Faster på nytt!

I morse vid 6-tiden, när jag minst anade det, föddes mitt andra brorsbarn, denna gången blev det en söt lite pojke, det är lycka på hög nivå!

Ikväll blir det middag på Harry´s med lite vänner.
laddar för en ny lång dag imorgon på jobb!

när jag slutade jobba idag gick jag till biblan för att skriva ut ett papper, när jag kom ut så tänkte jag att jag skulle gå och köpa typ en plastficka för att pappert inte skulle bli skrynklig, så jag gick in i studentbokhandeln som just skulle stänga, när jag var där inne fick jag lite ångest över att bara köpa något som kostade ca 2 kronor på kortet, eftersom jag inte hade några kontanter, vilket ledde till att jag gick hem med 5 kollegieblock.
så går det...

5 block rikare, nu måste jag gör min iordning!
ciao!
R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0