ZzzzZzzz

Måndag, kan man vara annat än trött?
Idag fick jag kämpa med min knarriga engelska, två tyska praktikanter.
och jag som hatar att prata engelska... det blir en lång månad, men det ska nog gå bra trots allt. Kanske jag lär mig ett och annat .

efter jobbet mötte jag upp magnus så gick vi och köpte skor. magnus behövde verkligen nya skor, och för mig skadar det ju inte att skaffa ett par nya skor heller :D det blev ett par gadiatorsandaler till sommren som snart är här.

Imorgon ska jag börja cykla till jobbet, fick med mig en cykel från gården nu när vi var nere i helgen.
kan ju bli skönt så hinner man vakna till på morgonen innan man kommer till jobbet :P och så slipper man åka buss.

jag är helt slut idag och känner att en förkylning smyger sig på. vilket jag tycker är mycket jobbigt efter som jag har fullspäckat med jobb framför mig, jag har inte tid att vara sjuk nu.

Nu ska jag ta och lägga mig, är man sjuk måste man vila mycket och när man ska jobba måste man sova mycket, Godnatt på er

R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0