Påsken är över... eller nästan

ja påsk, det känns knappt...
Men den har varit trevlig, i torsdags bjöd Emma till fest, påskmiddag, mycket bra idé.
det hela var väldigt skoj, en lyckad fest. härliga människor, god mat, äggpickning och twister... men twister blev svårare och svårare ju längre in på kvällen man kom, då man fick desto mer alkohol i sig! haha.. men kul var det iallafall, det som va tråkigt var att taxibolaget i sjöbo hade stängt! :O så vi traskade hem i regnet 3 på natten.
härligt! haha NOT!





Fredag - Johan Glans i Ystad. grymmast!

påskafton, tanken var att vi skulle åka till gården för att Magnus pappa fyllde år, men under natten hade det snöat en hel del så det va lite insnöat på vägarna ute på landet, så vi fick bli hemma. meeeeen det va trevligt det med, först kom Emma, så kollade vi på film "änglarnas stad" efter det ville Emelie komma och umgås och så blev det. jag, Emma och Emelie slängde oss i min stora säng och snackade en massa skit! mycket trevligt. flera sånna träffar tack! jag älskar er tjejer! <3 Vi planerade då en fest som vi ska ha i april :D Gud va kul det kommer bli! haha. vilka ideér vi har.

Idag söndag - snön hade lagst sig och vi kunde komma till gården, vi åkte dit, drack lite kaffe, snackade lite, sen skulle Magnus och Andreas spela lite gitarr, vilket är rätt tråkigt för mig :P hahah men dom tycker det e kul så jag får unna dem det. dom träffas ju inte allt för ofta! efter lite spelande åkte vi hem och Felicia följde med, vi åt taco´s och tittade på Miami Ink! mycket bra program :) me like!

Nu ska jag och min kära titta på film, hoppas på att den e bra och att jag inte somnar som jag lätt gör :P ahha

Detta var allt från påsken!
see yah!
Rebecka Jönsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vi älskar dig gumman!

2008-03-24 @ 00:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0