Lördag 25/4

Då var det lördag och dax för en heldag, en 9-22 dag. spännande, vi ungefär 270 trerätters ikväll som ska gå på tallrik, vilket är lite spännande. haha men det går nog susen, vi är ju bemannade för det.
först ska dom ju ha lunch.

imorgon ska allt packas klart. varenda liten sak. och så beger vi oss till Borås på måndag morgon/förmiddag när vi ha packat in allt i släpet. :) NICE

igår kom sara in en sväng också, hjälpte mig att deklarera. haha så snällt. hjälpte mig att räkna ut min körning under hela året 2008 vilket resulterade till lite mer pengar att få tillbaka vilket jag gillar :D woho!

nu ska jag bege mig! Trevlig lördag på er alla!

R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0