God morgon gott folk.

Torsdag, för mig är det med Fredag,
Drar mig snart till jobbet och fortsätter sedan ner till Skåne för lite studentfirande.
Idag blir det med tåg då M redan är nere i Skåne sen i söndags.
Och jag kan inte klandra Emma när det gäller packning, jag packar tungt för en helg, Emma hade problem med att packa för 3 månader. Emma jag förstår att det det var tufft! ;)

imorgon återförenas jag med mina älskade vänner, Emma och Emelie. äntligen tillsammans igen, så som det ska vara... så som jag önskade att det var alla dagar, alltid.



♥ Kärlek

 

R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha tack för att du inte klandrar mig gumman, fy fan vad tufft det är ja. Nu har jag insett att jag skulle tagit med mig ännu mer! ;) haha!

Återförening imorgon, jag längtar så! Önskar att varje dag hade varit vi tre! <3

Ring om du har tråkigt på tåget snuttan! Puss

2010-06-10 @ 12:04:33
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0