Inte Ett Moln Så Långt Ögat Kan Nå

Gud vilket härligt väder vi har idag! helt underbart!
Det var närstan så att man glömt bort hur skönt det är.

Har nyss varit ute och och powerwalkat säger man så? hur som helst jag var ute i 2 timmar, skogen doftade underbart och fåglarna kvittrade, vilket jag dock inte hörde så mycket av då musiken i mina öron överröstade. Idag var jag iallafall smart nog och smörjde in mig med solkräm.                                       

Snart kommer M hem från skolan, sen blir det jobb för min del ikväll. Och imorgon likaså, då är det Marstrand som gäller.

Nu ska jag diska upp lite här hemma så man slipper sådana stora hemska diskberg, och tvätten måste vikas in... woho va roligt... NOT men det måste göras.

hoppas övriga sverige också har sånt undebart väder som vi. Trevlig Fredag på er alla

R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh ja! Det kommer bli så underbart på fredag! <3 Längtar så efter er också! Kan inte beskrivas hur mycket jag saknat er!

2010-06-08 @ 22:12:30
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0