1 maj?

Tänk, det är allaredan första maj, vart tar tiden vägen?
Kanske är det gott att tiden går fort till sommarn, men jag hoppas den saktar in lite då. så det inte bara säger puff så är det vinter igen...

gårdagen, valborg, var en lugn och sansad kväll, jag hade lite svårt att stressa ner, men när jag hamnade i soffan med en ben & Jerryglass kan man ju inget annat än slappna av.
Men B&J var ju inte det ända jag åt, vi gjorde även hemmagjorda hamburgare, det var såå gott. mycket bättre än donkans :D

Idag ska M iväg och och hitta på massa bus med studenterna, och jag har bjudit hem Jossan på taco och film!
Så som ni förstår blir även denna kvällen lugn.

hoppas alla får en trevlig lördag!

R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Emma

Naaaw tusen tack babe! Det jag hade igårkväll lånade jag av en kompis, supersnygg tunika! Vill ha den själv! ;) Saknar dig med darl! Hoppas du får en mysig kväll med jossan!

2010-05-01 @ 14:17:19
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah ja, visst var det? :)

2010-05-02 @ 11:28:24
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0