skrivkramp..

Nu har jag suttit i flera dagar och börjat på ett inlägg, men jag kommer inte längre än kanske 2 meningar innan jag ger upp eftersom jag inte vet vad jag ska skriva, jag ger det ett nytt försök idag.

gårdagen som var röd och ledig, var mycket skön, dagen började med frukost i soffan framför sex and the city filmen,  den gamla då, Dagen kan ju knappt börja bättre och min längtan efter den nya filmen som kommer nu i Maj blev allt större. resten av dagen spenderasdes med städning och tvättning,

Idag är det exakt 1 år sen jag slutade jobba på YSB och flyttade till Borås på heltid
Tiden har rusat iväg, jag trivs med allt som är här och nu, men självklart längtar jag mest efter att få flytta hem till Skåne igen, till alla nära och kära, det är inget som väger över det. ♥

Trevlig hel på er alla.




R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar med till det blir boende i skåne igen!! Puss

2010-05-14 @ 19:07:34
Postat av: Emelie S

Från Emelie :)

2010-05-14 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0