Söndag



Nu sitter jag ute på min balkong, insvept i en filt, för lite kyligt är det allt, men när solen inte gömmer sig bakom molnen blir det riktigt varmt och skönt, men det är ju lite mysighetsfaktor med filten, därför trotsar jag med att sitta här ute, lite frisk luft har man ju aldrig dött av.

Idag har det bara varit en "göra inget vettigt"-dag, vilket var väääldrigt behövligt efter den tuffa veckan vi haft på jobbet. fullspäckad vecka med massa olika bufféer och olika menyer varje dag och veckan slutade med vårbal på marstrand. kommande vecka blir desto lugnare som tur är. det behöver nog inte bara jag, utan alla på jobbet.


sitter och smuttar på min flädersaft och smaskar på mina salta jordnötter, det är ju trots allt söndag.
Jag njuter!

trevlig kväll på er alla!

R Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0