utmanad!

4 tv-program
2½ men, NCIS, desperate housewives, Cougar Town.


***

4 saker jag gjort idag

Diskat, gått, gjort visitkort, jobbat


***

4 saker jag längtar efter

Att flytta till Skåne, julen med familjen, bebis, ett eget hus.


***

4 saker på önskelistan

baksaker, kläder, locktång,  häst


***

4 saker jag avskyr

Spindlar, orättvisa, fisk, sömnproblem

***

4 saker jag tycker om att göra

va med min älskling, baka, mysa med mina djur, umgås med mina finaste vänner.


***

4 saker jag ätit idag (måndag)

Flingor med mjölk, cakeballs, kyckling, chokladmuffins.
Jag utmanar Emma Emelie Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

yaay vad roligt! :D Puss

2010-10-12 @ 16:14:27
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0