200 gram lycka...

i förrgår hittade vi en liten kisebebis, ensam och skrikande, låg under en gren och försökte ta sig loss. Vi kunde inget annat än att ta med henne hem. hon är så söt, det lilla livet som vi nu har döpt till lycka väger endast 200 g och har ännu inte öppnat ögonen. så underbart söt. jag älskar henne redan! :D
tänkte visa några bilder, för hon är så söt.

               

Gårdagen!
MÖHIPPA! sjukt roligt. det var den bästa möhippan jag kunde önska mig! tyvärr har jag själv inga bilder, eftersom jag blev kidnappad, utan att få något med mig, jag hann inte ens borsta tänderna, men det var det värt, jag fick som tur va göra den efter mitt varma och kvävande bad :P haha innan jag blev uppiffad, ompysslad. sminkad, fotfixad, hårfixad, jag fick löshår, det som jag så hemskt gärna ville ha till bröllopet, och nu har jag det! fatta vilken "lycka" :)
TACK så hemskt mycket vänner som var med och gav mig den underbara dagen, med alla de upplevelserna! fantastiskt. Jag älskar ER! hihi

biler kommer nog snart, :)

allt från bruden!
Rebecka Jönsson!

Kommentarer
Postat av: Sara

det var sjukt skoj att vara med. tyvärr var jag juinte med hela dagen men det var sjukt skoj.. det lillajag var med..haha.. jag skrev om dig i min blogg igår haaha :P

PUSS

2008-08-05 @ 14:02:02
URL: http://sara6.blogg.se/
Postat av: Emelie

Älskar dig gumman!!

2008-08-05 @ 19:28:43
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0