Älsklingen är hemma!

hej nu missade jag en dag igår, attsingen. :) det det berodde faktiskt på att jag var så glad för att min älskling skulle komma hem och för att jag va så arg på bloggen, för jag inte fick till min sida som jag ville och det bara klyddade. men nu är jag glad igen, var uppe med tuppen och fick fixat iallafall lite med bloggen som blev bra , :)

tack Åsa för länken! den var super!

nu ska vi äta frukost, sen åka till ystad och köpa målarfärg så jag kan börja måla här hemma :D woho!

ha en trevlig lördag!

R Eriksson

Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

Lugnt.. :D men visst underlättade den mycke?

2008-08-30 @ 10:11:48
URL: http://blommis86.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad fin din blogg blev min älskling!

Puss i massor

2008-08-30 @ 11:26:41
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Anita Sjölander

Hej! Då kan jag förstå att du inte hade tid att vara ute på bloggen när din älskling kommer hem :)Ha det bra. Kramar Anita

2008-08-30 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0