daglig bloggare...

ja, eftersom jag inte har något bättre för mig när jag e ledig nu efter att alla har flyttat från mig så tänkte jag att då kan jag lika gärna blogga så att emma 116 mil bort och emelie typ 6 mil bort vet vad jag pysslar med och alla andra också för den delen! :) alltid trevligt ju!

jag har nyss kommit hem från jobbet, det blev en lång och intensiv dag, har inte ens hunnit äta på dessa 8 timmarna så jag får väl gå och se fall jag hittr nått gott i kylen. för magen kurrar ju lite

idag är det onsdag, alltså bara två jobbedagar kvar till helgen! fantasktiskt. det ser jag verkligen fram emot då man jobbat 6 dagar i rad blir det skönt med en ledig helg, eller ledig och ledig, jag ska förståss jobba lite lördagkväll, men det kan man leva med.

på tal om nått annat vill jag måla om mina möbler vilket jag tänkt att göra, den bruna trämöblerna ska snart bli svarta, och jag ska köpa ett sofföverdrag för att döjla den fula skumma bruna soffan vi har i storarummet, det kommer bli sååå bra! men det blir nog inte fråns nästa månad :)

Nu ska jag gå och käka och busa med lycka. hon börjar bli stor nu, hemsk att mata så jag hoppas hon börjar äta själv snart! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0