Ensam igen...

Idag åkte min älskling igen. Att en helg kan gå så fort.
Det va jobbigt all han skulle åka iväg igen, jag har gråtit flodvågor hela dagen för det. Nu kommer vi inte ses på två veckor eftersom jag jobbar hela nästa helg så ser vi det som en onödighet att han åker ner, men jag längtar något så fruktansvärt till näst,nästa helg. miiii.... Tur det finns telefoner iallafall!

Nu ska jag gå och fortsätta måla, båda bokhyllorna är typ klara, ska måla den ena en gång till bara , längtar tills det blir klart, det blir sååå snyggt. :D hihi

jag är inte helt nöjd med min blogg, ska pilla mer med den en annad gång när jag har tid, ikväll kanske!?

allt för idag.
R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

jag tycker den har blivit jätte fin!

2008-08-31 @ 21:58:06
URL: http://blommis86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0