Numera...Fru Eriksson

japp då var man gift! Bröllopet var super, allt var perfekt. och alla var glada och nöjda :)

dagen började med att emma hämtade upp mig och emelie, så åkte vi ner till solvalla där brölloper skulle hållas, det mesta var då fixat redan som vi gjort dagen innnan, men min ¨tårtor återstod. efter ungefär en timme var tårtorna klara och vi gav oss hem till emelie, den andra emma som då hade kommit skulle fixa mitt hår, det tog ungefär 4 timmar, ont i gumpen hade jag kan jag lova! och tacka gud för att jag inte var håröm, det va mycket dragande och slitande i håret. ahha men det är väl som man säger, ska man va fin får man lida pin. :D
Efter att Emma hade fixat mitt och mina tärnors hår gav sig hår-emma iväg och vi tre fortsatte med vårt, fixa smink, fika lite, titta lite på tv för att få tiden att gå och nerverna lugna ner sig, hahah
nu återstod bara kläderna och det var ju snabbt fixat, jag var ju så hiiied som man säger på skånska, haha

                            


Underbara bröllop, man borde gifta sig ofta, för det är verkligen den bästa dagen i ens liv!
Under bröllopet fick vi reda på att vi hade en svit på snogeholms slott som väntade på oss när vi kände att det var dax att dra oss tillbaka, så vid ett kom en bil och hämtade oss och förde oss dit, man ska ju alltid sluta när det är som roligast!
Sviten va helt fantastiskt. vi tog en dusch efter att ha fått ut alla tusen nålar från mitt hår, och sen stöp vi ner i sängen, trötta som vi va somnade vi på momangen, (där blev inga barn gjorda inte) haha men hade det varit så så hade jag fått ett graviditetsrest i present och barnkläder och nappar, så allt hade ju löst sig! haha

efter allt med bröllop så ska min man flytta till borås, vi körde upp hans saker i tisdags, ni undrar säkert varför vi ska flytta ifrån varandra precis efter att vi har gift oss, detta beror inte på att vi redan har tröttnat utan för att min man ska plugga, själv ska jag stanna kvar ett år och jobba, sen ska vi återförenas igen, då även jag åker upp till borås! jag längtar!

det sorgliga är att han åker redan imorgon, sen ska jag klara mig helt ensam i en hel vecka. miiii ;(
nu ska jag gå och pussas och ta vara på tiden vi har kvar för den här gången.

vi hörs i veckan!
Rebecka Eriksson

Kommentarer
Postat av: Anita Sjölander

Va ni är söta! Vill gärna ha fler bilder på er från bröllopet och era förberedelser. Ha det bra saknar dig kramar syrran med familj

2008-08-30 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0