Borås, Borås, Borås

ännu en gång sitter jag nu på biblan, gårdagen blev inte riktigt som planerat, magnus tenta tog längre tid än väntat och jag surade nästan hela dagen, eftersom det inte finns något att göra när han använder datorn, och när vi är i lägenheten finns bara kortspel att spela eftersom han inte har internet i lägenheten, och inte en liten tv ens.. haha bull. och trött blir jag av att läsa, när jag läst en timme somnar jag nästan, tur jag inte går i skolan :P haha hade gått helt åt pipsvängen.

jag vill se julkalendern nu, men känns inte som man vill sitta och titta på det här när det är så mycket folk, så det får jag göra imorgon när jag kommer hem.

kommer mer sen, lunchtime!

R Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0