som man bäddar får man ligga...

ojojoj, gårdagen, det blev tufft, jävligt trevlig var det på soft. god mat och trevligt sällskap! :) vänner vänner.

efter soft, gick vi  till max och år glass :D  och sen åkte tyvärr emelie och pelle hem, emelie mådde inte så bra och skulle upp och jobba dagen efter. vi andra som var, Magnus, Emma , Jocke, Robin och jag drog upp på barAbar. mycket trevligt det med, dans och ännu fler shots, gutt. Efter det blev det Efterfest och vi höll på till klockan va 6-7 i morse, snacka om utekväll. det gillar vi! :) dock var det bara jag och Emma som fortsatte till efterfesten. men det va skoj, åkte hem vid 9 i morse, så det blev inte många timmars sömn, 2 eller 3. men det va kul iallafall

Igår fick jag i present presentkort på elgiganten :) precis vad jag önskat mig, eftersom jag ska köpa en bärbar dator. helst innan året är slut! JAG VILL! TACK mina kära vänner!

nu sitter jag hemma själv i sängen och ska titta på film och bara mysa. är lagom trött.

vi hörs gott folk

R Eriksson



Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv vännen! Vad roligt att du blev glad för presentkortet! =)

2008-12-20 @ 23:33:19
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: sunnydaze

Det kallar jag födelsedags firande!! :)

2008-12-21 @ 10:18:04
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se
Postat av: Emma

Älskling, nu åker jag snart. Hoppas du har trevlig på personalfesten! Vi ses snart igen, God jul och ett gott nytt år till dig!

2008-12-21 @ 18:58:58
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0