uppdateringar från Borås...

god middag! igår for vi till borås vid 11 tiden, var framme ungefär vid 14:30. helt utmattad efter resan, vi gick och handlade på city och gick lite på stan, det var julmarknad, mysigt. Sen åt vi lite mackor, efter det skrev magnus lite på sin tenta och jag låg och läste ur min hemska bok "gör vad ni vill men döda henne inte". den värsta boken jag nånsin läst, fruktansvärt. efter några kapitel somnade jag och vaknade vid 18:30, vid halv 8 hoppade vi in i dushen, gjorde oss iordning och gick ut för att äta, det blev god mat på Jensens bøfhus, mums... efter det gick vi en liten runda, sen hem och jag somnade ganska fort .

nu sitter vi på biblan, magnus ska skriva klart tentan och sen skicka in den, efter det får vi se vad som händer, bir nog myskväll med film ikväll :D och GODIS ! hihi

imorgon ska magnus gå i skolan och då kommer jag sitta på biblan och uggla, så är ni inne då så hörs vi kanske :) och förmodligen kommer jag att uppdate

ha en trevlig dag!


R Eriksson


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den boken har jag också läst för några år sedan! Fy!

2008-12-07 @ 17:54:23
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se
Postat av: Åsa Nilsson

Heh den resturangen finns i Malmö med riktigt gott! :)

En bok att rekomendera?

2008-12-07 @ 20:46:27
URL: http://blommis86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0